Trött...

just nu är jag bara trött...riktigt trött! hela tiden dessutom, och trots detta så vaknar jag vid sex på morgonen...usch!
jag vll kunna sova,vill vakna och känna mej pigg...men de har snurrat lite för mycke i huvudet sista veckan!

Jag ska åka upp till mamma i morgon...rättare sagt jag och lucas ska åka upp!
gissa om de känns spännande att åka 50mil med en unge som inte alls tycker att det är kul att sitta still länge...:S
drömmer mardrömmar om att han knäpper upp sitt bälte och börjar spring runt i bilen när man kör på typ e4an...hhuu,vaknar kallsvettig varje gång! jag ska förbereda ikväll med att köpa roliga tidningar,frukt och annat som kan hjälpa honom att sitta still! Jag har även lånat några skivor av jenny...typ massor med barnmusik!

de mest roliga med resan är att jag i princip bara ska lämna av Lucas hon mormor...för jag ska vidare och testa på ett jobb...så jag kommer att vara borta ett dygn! mamma kommer att ångra att hon gick med på att vara barnvakt! :D hehe
och när jagn kommer hem dit igen så lär jag ju vara helt död och bara sova!

Igår va jag och fixade ett läkarintyg,måste ha det till de nya jobbet...men enligt läkaren så va jag frisk på alla sätt...både fysiskt och mentalt! toppen att äntligen ha det på papper...jag har länge funderat! :P

nä,nu ska jag göra lite nytta!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: MrMange

Ja men som du sa.. Han skrev ju på pappret innan han gjort undersökningen.. Han ångrar sig nog bittert efteråt=)

2009-05-19 @ 17:48:59
Postat av: Linda

han kommer nog inte ångra sej men min chef kommer ju undra vad som gick galet och varför jag inte blev inlagd på störtt!

2009-05-19 @ 18:02:35
URL: http://yohvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0