jobba..

sitter just nu på bussen mot stockholm...kanske inte de mest spännande man kan göra!
Jag har lagt beslag på sätena längte bak i bussen, som en äkta ligist....har hela 3 säten som jag brer ut mej på...ser hur dom gamla tanterna glor snett men ingen våga säga något...för jag ser ju så grymt upptagen ut med min dator! :) haha

Tacka vet jag mobilbredband...inte många gånger som jag hyllar detta bredband men just idag så är de guld värt då bussens bredband suger rätt duktigt, askass mottagning!

Kl 19.30 börjar jag jobba...lr tror inte jag börjar förens i morgonbitti men jag måste ju åka med denna turen oxå...lite jobbigt att ta sej till eckerö annars!

sen jobbar jag hela helgen...ända tills på söndag kl 19.30...då kommer mamma vänta på mej och ta mej till arlanda med sin racer...fort ska de gå,tror iofs att de är bättre att jag kör om de ska gå fort men då har jag en mamma som sitter och håller i sej så hårt att knogarna blir vit och hon börjar ändra ansiktsfärg :)

jag kommer nog inte kunna använda datorn något under helgen men skriver säkert uppdate på måndag! :)

håll i er, för nu flyger vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0