jadu...

Nu har det blivit så där länge i mellan inläggen igen...men hela veckan har gått i rasande tempo och jag har varit grymt trött!

Förra helgen va en bra helg...
Torsdagen så va jag ute med MrMange,Pekka och Jenny + lite fler människor som jag inte vet vad dom hette..:)
men de va bra drag på stan med mycke goa lirare ute...Vi va på Harrys och sen O´learys...en toppen kväll,mycke tack vare Jenny,En riktig pingla som jag hoppas kunna festa med fler gånger :D

Fredagen va jag och Plåtis ute...hade hoppats på att de skulle vara lite drag men de va sten dött...så dött att vi blev tvungna att lira bowling,som jag rockade fett på...fick typ tre gånger så mycke poäng som plåtis...plus att grabbarna på banan brevid hyllade mig för mina talanger inom bowling och trodde jag va proffs!!! (tyvärr så stämde de inte riktigt att jag va SÅ bra...handlade mer om deras alkohol intag :P)
Men summa sumarum va att de va ganska trist ute...de va inte ens någe folk på o´learys,och då är de dåligt!


resten av helgen blev lung...likaså veckan...har inte hänt mycke annat än jobb och gymmet!

Denna helg så har jag haft Lucas...och jisses vad han har blivit kaxig...skiter fullständigt i vad man säger och gör helst precis motsattsen till det man har sagt(vilket gör mej vansinnig,och de vet han me...)
Tyvärr så är de väl sånt man måste gå igenom...men jag har ju insett att min son inte ska ha något godis iaf,han blir helt sockerstinn och far omkring som en duracell kanin,en som inte går att stänga av! :)
så nu mer kommer hans lördags godis bestå av popcorn eller frukt....:D

Nu ikväll så fick jag panik över hur eftersatt de va här hemma...har inte orkat göra ett skit och de syntes kan jag säga...fy fasen!
Så de va bara att rocka loss med dammsugaren och moppen,så nu är de helt okey igen...visst finns de skit i hörnorna men de ska de göra...lite skit rensar magen :D

nu är de väl snart dax att hoppa i säng(så man orkar gå upp vid 6) för i morgon är de jobb igen!

CIAO!
-just de...blider från förra helgen kommer snart! :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0