åka båge och kvällspromenad!

ja de är vad jag har pysslat med nu ikväll...

Figge som utlovade en tur på hans motorcykel i födelsedagspresent ringde tidigare idag och frågade om jag inte skulle med på en tur...och jag är ju inte den som bangar!
Även om jag gillar att åka båge så blir jag lite harig när jag inte har åkt med den personen innan,jag gilalr att ha full koll och de har man ju inte när man bara åker me! Men Figge tyckte att eftersom jag har kört en del cross innan att jag skulle testa att köra en bit...han fick övertala mej men tillslut så gick jag med på puckoidén!

Jag på en kawazaki (blabla)10...stor tung motorcykel med Figge bakpå...bara synen är nog att betala för! men de gick jätte bra,inte alls ryckigt och hoppig...utan riktigt bra! men jag tyckte att de räckte med att ligga i typ 70...har ju trots allt inte kört något så stort innan! :)
nu är de väl bara att fixa ett lämp,skinnställ och båge,å ut och brumma! :D hehe


efter de så drog jag,mange och troja ut på en promenix...skönt att röra lite på sej inför resan i morgon!
så nu ska jag packa ner de sista,duscha och sen hopp i säng så jag kan hämta lilleman i morgonbitti!

hörs senare!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

argh jag hatar mitt puder! =)

2009-05-28 @ 11:39:38
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0