Trötter

egentligen är jag på tok för trötter för att blogga...men vad gör man inte för att fördriva tiden tills de är dax att gå ner i tvättstugan igen!
helgen har varit lugn och skön...lucas har varit ganska lugn och behaglig hela helgen.
vad har vi gjort då??
i lördags va vi uppe i ålem hos vänner och åt god middag och tittade på melodi festivalen...och de va säkert så att fel låt vann...men de e ju andra som bestämmer...jag har ju inte röstat så vem är jag att klaga...har inte ens hört alla bidragen!

i söndags så va vi inne på ikea och köpte lite nya saker till plutten...han fick en sänglampa och en sänglåda...så jag slipper se alla hans leksaker(han har massor)

idag har jag jobbat...och allt flöt på bra, blev en riktigt bra dag faktiskt! :D kul att jobba!

men nu e jag trött och ska gå ner i tvättstugan en sista gång innan sängen hägrar!

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0