Panik!

har ikväll upplevt lättare panikångest över mitt liv...
hur jag vill att de ska se ut och vad jag vill gör med resten!

jag har gjort en bra sak....och de e Lucas! sen vet jag inte om jag har gjort något mer vettigt,känns inte så!
jag har inte någon utbildning,ingen bra ekonomi,ingen familj(förutom Lucas),inte gjort någon karriär...bor i en sketen håla utanför kalmar...byn som gud glömde!
när ja va yngre hade jag framtidsdrömmar,men dom har försvunnit med åren. Helvete,jag är snart 24år...är de meningen att de ska vara så här!?

de e inte så att jag tycker synd om mej själv men jag blir så förbannad på att jag har kastat bort så många år...eller inte kastat bort och kastat bort...mer inte lyckats med något! tur som fan att jag har skaffat mej vänner för livet under den tiden annars hade de nog varit ölandsbron som gällde! och ja, för er som inte fattar,så skämtade jag!

jag vill hitta någonstans på denna jord fär jag vill leva, där jag vill ha en familj,där jag vill lyckas....men allt går emot mej och vill inte att jag ska komma dit!
jag nöjder mej med LAGOM...jag har så jag klarar mej,jag har ett jobb,jag har någonstans att bo,problemet är att just nu vill jag ha allt....jag vill inte sitta och låssas att jag är nöjd med LAGOM....!

så just nu skiter jag i allt och bara flyter...flyter med som vanligt och ser vad som händer!

FUCK FUCK FUCK....jag vill inte!!!!!! (ja jag är konstig idag)

jag vill bara skrika och gorma på allt och alla,alla känslor bara bubblar runt och jag vågar inte släppa ut dom,för vem vet hur de kan sluta!


Jag vill vara riktigt lycklig någon gång...när allt känns underbart,när man skulle skita i om huset brann upp eller man halkade och bröt ett ben...så lycklig vill jag vara men hur roligt är de att man någonsin blir de!?!?

Nu ska jag inte råka ut er länge utan jag ska sova...så jag orkar jobba  imorgon,och träna med MrMange!

Ciao

Kommentarer
Postat av: kicki

Hej gumman!! Vi känner alla så hä ibland. Du har en sak att se fram emot iaf och det är i sommar när jag kommer och röjjer runt med dig i B-holm!! Puss

2009-04-01 @ 10:07:59
Postat av: Linda

Skönt å veta att jag inte är ensam! :D jag längtar redan till sommaren! ska bli så underbart! :) puss

2009-04-01 @ 16:39:04
URL: http://yohvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0