MysPys

då va ännu en helg avklara, eller ja om ett par timmar! men för min del(jag som snart ska checka ut och försöka ta mej till sängen för att nana) så är dagen slut!
hoppas bara att  jag hinner somna innan nisse vaknar till och kommer upp i mn säng!
de e jätte mysigt att ha honom i sängen men duktigt synd att säga att man sover bra när han ligger brevid!
jag har en 1,20 säng,och de e väl lagom när man sover själv...funkar även att sova två normalstora i den utan problem men när jag och lucas sover i den så ramlar jag nästan ur den för att han tar så stor plats...
helt sjukt hur en mini människa på knappt en meter kan ta upp så mycke plats, men han ligger och vrider och vänder sej...sparkar en i ryggen och till slut så ligger han nästan på min kudde,för att flåsa mej i örat...kanske inte så konstigt att man sover ganska dåligt när han ligger där!

Ihelgen har vi inte gjort så mycke mer än att varit ute och lekt...har ju varit rätt fint väder denna helgen!
sen ahr de blivit en del tv-tittandes...och bara tecknat...jag spyr på kalle anka,musse pigg och byggare bob...de värsta är att jag kan komma på mej själv med att gå och nynna på låten i byggare bob...:D
kan ju bara hoppas att man inte gör de någon annanstans än hemma....så de inte blir som när man t.ex stannar inne i affären och pratar med någon,och har en kundvagn....jag står alltid och skjuter vagnen fram och tillbaks...precis som man gjorde när man skulle få lilleman och somna i vagnen! :D

nu känner jag att de blev mycke blaha blaha...och alla tröttnade på att läsa efter dom första raderna!:D
så jag ska nog gå och sova och skriva mer en annan dag...när jag inte bara blarrar!

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0