Ibland...

så har jag bara lust att banka huvuet mot väggen tills de blöder...och gör riktigt ont, för jag kan tycka att de e de jag förtjänar! (jag vet naturligtvis bättre men ändå!)

Jag kan inte ens klara av en relation...jag e inte ens kapabel till att tala om för personen att jag tycker om honom...varför inte igentligen,jo för att jag vet att det inte kommer att hålla...och jag orkar inte gå in i en relation som jag vet kommer att misslyckas! Fast jag gillar honom grymt mycke och vet att jag kommer må som skit den dagen han säger att de inte funkar!
till saken hör att jag har inte en jävla aning om vad han tycker...jag vet att han inte ser mej som ett KK,men som vad då!?!? kanske hade de varit bättre att han såg mej som de så hade jag iaf vetat vad han ville...fast de e inte de jag vill!

men förklara varför han ger mej förhoppningar för att sen inte höra av sej på hur länge som helst!?!?!?!
och varför jag inte kan fråga honom om varför han inte hör av sej...om han träffar någon annan,eller alla andra saker jag vill fråga...antagligen för att jag inte vill höra svaret!
jag vet att jag kanske kunde höra av mej men jag tar det som ett tecken att han inte hör av sej, ett tecken på att han inte vill prata med mej! men jag vet inte, kanske e de jag som har en konstig syn på allt!?

Eller är de kanske så att man har en så konstig syn på hur kärlek ska vara...att allt löser sej bara man har varandra? ja vet inte vad jag ska tro!

Idag e jag arg,lessen och besviken...fråga mej inte varför just idag,för de vet jag inte...men just nu känns allt som skit!
fast jag vet att de går över snabbt, för om de e något jag är bra på så är de att stoppa undan mina känslor!


JAG BLIR GALEN!
jag vet att de inte e någon som vill läsa om mina ynkliga problem men jag kände att jag va tvungen att skriva av mej!
Och tyck för fasen inte synd om mej,för jag sätter mej i sitsen helt självmant...jag hade ju kunnat tacka för mej och gått därifrån...men nejdå! jag vill ju veta hur de slutar...om de kan bli han och jag...vem vet, mirakel har ju hänt innan! :D

Se...redan nu e jag på bättre humör! så nu ska jag ta och pallra mej iväg och hämta lilleman, och se till att ha en hel helg av mys och massor med underbart tecknat (väldigt ironiskt,jag spyr på tecknat) !!!! :)

Så om jag inte orkar skriva mer under helgen så önskar jag er en toppen helg!

So Long
PÖSS PÖSS


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh, härligt =)



visst kan jag hjälpa dig med din bloggdesign, i den mån jag har tid.. ibland har jag ju tråkigt. så då brukar jag ta tag i sånna grejer.

Det jag vill veta (eftersom att jag troligen inte vet vem du är) vad du är för en person, vad du gillar och inte gillar. vet du om någon blogg som du tycker är fin som jag kanske kan utgå ifrån? och om du har några personliga bilder som du vill ha i bloggen/headern?



Gör jag en bloggdesign vill jag ju att personrna ska bli nöjda. och det blir lättare om jag får en bild av vem du är lixom och vad du gillar och inte gillar, du förstår nog =)



//Sandra

2009-03-27 @ 20:30:07
URL: http://zandrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0