Hunkarnas afton!

jag har precis kommit hem från stan...har varit och simmat en stund,börjar ju bli dax att komma i form till sommaren :D

OH my gooodd...snacka om att jag har hittat en guldgruva, fanns ju mängder av snyggingar där inne...de e ju jäkligt tur att dom har personal som ser till att man inte drunknar(jag lovar att man har många att dregla efter,och de e ju inte så bra att simma med öppen mun! :p)
Jag kommer ha en duktig träningvärk i morgon, för den som tror att simning inte är bra träning har helt fel...för man bli riktigt trött i ben och axlar...och nacken,men de e mest för att jag höll span på snyggingarna :D


OBS,bilden är lånad! och tyvärr inte tagen i mitt sovrum... :(

Så vill någon hänga på och spana så säg bara till...jag ska börja gå dit lite då och då iaf! :)

annars är de rätt lugnt just nu...händer inte mycke här i rockneby! :D

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0