hjärntumör...

känns ungefär som att de har flyttat in en hjärntumör i mitt huvud...bakom ena örat...straxt ovanför hårfästet bor den lilla jäkeln! nä, så illa är de inte men jag har en grym huvudvärk och mår inte bra idag...och jag vet inte riktigt varför!
får ta och fundera en stund på de och se om man kommer på någon bra idé...om du har någon idé så är de bara att hojta till! :D

så idag så jobbade jag bara på morgonen...och sen parkerade jag i soffan och har bara rest mej ur den för att fixa lite mat...annars har jag varit sängliggandes hela dagen!
Hoppas bara på att man känner sej piggare tills i morgonbitti, för jag har tre möten in bokade i morgonbitti som jag verkligen måste vara på...och de är inte så roligt att sitta och försöka övertyga folk till att köpa när man bara vill lägga sej ner och DÖ...

ne nu ska jag väl återgå till mitt otroligt spännande tv tittande...för nu börjar en timme av 2 ½män...och de e faktiskt underhållande! :D

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

lider med dig gumman hoppas det går över snart

2009-03-11 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0