:)

fasen va dålig jag har blivit på att uppdatera! men de får ni leva med, för ibland orkar jag  verkligen inte sätta mej vid datorn och uppdatera bloggen! jag lägger mej hellre i soffan och döglor på tv!

vad har hänt då...
i helgen va F nere...hade en toppen helg med massor av mys, och jag bara längtar tills nästa gång vi ses...de får inte ta en och en halv månad tills jag ser dej igen!
på söndagen så fick F med mej till att träna! så de blev ett medelpass på friskis medan F tränade på gymmet!

för jag har börjat träna nu! tränade i torsdags,söndags och igår...jag gillar mest passen på friskis men igår va de faktiskt gymmet som gällde! va rätt roligt så nu ska jag försöka kombinera ihop allt...jag har tänkt mej att träna iaf 3dagar i veckan!
och nej jag gör de inte för någon annans skull(även om de e roligt att andra uppskattar det oxå) utan för att jag ska må bra!
jag har ju länge haft problem med ryggen och fixar egentligen inte att ha ett stillsittandes jobb,för då får jag ont i ryggen!
och att bara sitta och åka runt i en bil(kliva i och ur typ 25ggr på en dag) är ju inte direkt optimalt!

så nu jäklar...ska inte ge mej förens jag känner blodsmaken i munnen! :D

men summa sumarum så har helgen vart riktigt bra och nu är de en ny jobb vecka framför mej innan jag ska över till öland och hämta lilleman!

annars så händer nog inte så mycket denna veckan...hoppas på en lugn iaf! :)

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: YaHiida

Hej Linda. Jag hade en kompis som hjälpte mig med den. Den jag hade innan var jag inte alls nöjd med. Men jag tycker hemskt mycket om den jag har nu. Det är den här tjejen http://zandrix.blogg.se/ som har hjälpt mig. Hur är allt med dig? // Ida

2009-03-27 @ 10:17:41
URL: http://yahiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0