den bara växer...

ja, min sk. hjärntumör bara växer och växer...eller rättare sagt så går inte min huvudvärk över, inte min feber heller...bävar inför helgen.
de är ju inte så roligt för lucas om jag är sängliggandes en hel helg...inte för min del heller...:(
men men de blir som de bli, nu har jag ju ätit tabletter dygnet runt i tre dagar och de hjälper inte ett skit mot huvudvärken,bara mot febern!

känns inte så roligt heller med tanke på att de är andra veckan på jobbet...:(

pratade nyss med F ang nästa helg...ska bli mysigt att ha honom här en helg igen! under tiden som jag pratade med honom så ringde mamma...blev nästan lite orolig när hon ringer efter nio på kvällen...(jag har ju trots allt en gamal skruttig farmor,och bävar för den dagen hon checkar in..hoppas att de dröjer många år till men man kan ju aldrig vara säker)
men de visade sej att hon bara ville säga grattis på namnsdagen...
jag heter ju viktoria i mellan namn, och för en gångs skull så blev de rätt dag...annars brukar honom ringa och gratta mej när kronprinssesan viktoria fyller år...och sist jag kollade så heter jag inte Folke i mellannamn :D

nä, nu ska jag kika lite på tv innan de är dax att sova lite...

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0