ännu en gång!

Då har det gått ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen igen...men denna gången har jag en bra anledning!
Jag har nämligen börjat jobba...och då måste jag gå upp vid sex på morgonen...vilket resulterar i att jag i princip är död när jag kommer hem...orkar inte ens lyfta ett finger! :D
min dag tillbringar jag i min nya bil( har numera en opel astra,kombi, -08 som snart har rullat 4000mil) ,jag är på massor av möten och resten av tiden så bokar jag nya möten! låter spännande va!?
kanske inte är de roligaste jobbet som finns men de e ett jobb iaf och de ger en bra lön...(vilket är efterlängtat efter ett par månader som arbetslös)

nog om mitt jobb...ska försöka komma på vad mer jag har pysslat med sen jag skrev sist...hhmm,förra veckan va rätt lugn.
I fredags kom min stumpa hit...vi drack lite vin och smaskade pizza, skvallrade och mest bara snackat skit...men även en del djupa stunder blev de...
i lördags så va vi inne i kalmar och shoppade lite...senare på kvällen så drack vi mer vin, provade alla möjliga utstyrslar som kunde passa för en utekväll...snackade mer skit,drack mer vin, spelade hög musik (så nu e jag nog hatad av dom i mitt hus som inte gillar Mimikry,Volbeat,lillasyster eller något annan skön musik!)
MrMange dök upp på kvällen för att vara en super gullig vän och köra oss in till stan! Heder åt dej,vännen!

Stumpan och jag hamnade på o´learys...jag va full som en kastrull och hade grymt roligt...men jag misstänker att alla jag träffade inte skrattade med mej utan mer åt mej...haha, men jag bjuder på de!!!!
Jag upptäckte även dagen efter att jag hade hamnat i mindre handgemäng...med en taggbuske! har lagom snygga rivsår på min höft som bevis...ska bara leta upp busken jag bråkade med och såga ner skiten...
hur kan någon vara så elak att dom lämnar kvar en människo ilsk taggbuske kvar och tar bort alla andra...????   hhmm...ska nog ta en diskution med dom som har hand om buskbeskäring inne i stan...:D

summa sumarum så va de en lyckad kväll...jag hade roligt,stumpan hade roligt...om alla andra hade de!? de skiter jag fullständigt i! :D

dagen efter så hade en terrorist tagit sej in i mitt huvud och levde rövare...de va bara att trycka i sej ett par piller och sova en stund till! sen va man nästan fit for fight igen...eller kanske mer fit for tv-time...hehe
tillbringade dagen i soffan...med personligt matbud och allt, skicken service! lyx värre! :D

nä, nu ska jag snart hoppa i lopplådan för att ladda mentalt för en dag på fältet!


So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0