Bull bak!

Sitter och dricker ett glas vin,lr kanske två! och njuuter av att de är lugnt och skönt!
Idag har varit en minst sagt spännande dag med mycke bra och hysteriska utbrott,jisses vad arg en 3åring kan bli när dom inte får som dom vill.
Vi lyckades iaf baka bullar efter många om och men...lucas och jag!
Mjöl i hela köket och kladdiga händer...hade tänkt att ta kort men som sagt,händerna va rätt kladdiga :)
pucko som man är så kollade jag ju bara om de fanns grejer hemma till att göra degen...vad jag inte kollade va om jag hade någon kavel (detta med tanke på att jag vet att jag hade en innan) och när de va dax att baka ut degen så fanns där inte någon kavel...bara att köra upp till affären och fixa en ny! men bullarna blev bra iaf! :)

dagen film som har gått i ett är : Nalle Puh! (lite bättre än teletubbies)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0