WOW asså...:D

varför har det blivit så poppis med milfs...?? inte för att jag klagar (inte ett dugg) men hur kommer det sig??
För ett par år sen så va en mamma de sämsta, för alla mammor va tydligen intresserade av seriöst förhållande och inte så
eftertraktade som sängkamrat (av flera orsaker :) )
Idag så är det tydligen inne att dejta (eller iaf pippa ) med en MILF...Killar har tydliger förstått att alla inte är intresserade av seriösa förhållanden och har insett att man inte har samma kroppsform (eller är uttänjd :P) som när man väntade barn eller precis fött barn.!!
vad kan man säga...TUR för oss mammor som vill ha ett liv som inefattar mer än våra barn! haha

Straxt så ska jag åka in till stan för att handla lite, känns dumt att ha ett kylskåp som det ekar i när man ska få gäster! :)
och sen kan det ju vara bra att rasta fido en stund, så han får jaga lite dammråttor!

jaha nehe, nu ska jag inte tråka ut er med mina funderingar, som dessutom kan verka lite svåra att förstå när jag skriver (svårt att verkligen få fram vad man tänker :) )

hade bra alla sötisar! PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0