Varför inte jag??

Idag så e jag bara fundersam...alla tankar snurrar runt ocg jag vet inte vad jag ska tycka och tänka...hur jag ska göra eller inte göra...Vad är man rädd för igentligen,vad är de värsta som kan hända??

Jag är jag, men jag måste bestämma mej!! :)

Fattar ni hur TRÅKIGT de är att vara hemma hela dagarna?? de suger rätt duktigt, men snart så blir de ändring på de...då blir de massor med jobb istället!!!! Så skönt!!
Jag fungerar bättre när jag har mycke att göra...då slipper jag sitta och fundera hela tiden! jag vet ju hur jag känner...men de blir nog bra till slut! allt brukar lösa sej! :D

 Nog tjatat om de (för att slippa framstå som en komplett idiot! :P)

Snart är de helg och då är Lucas här igen...Fullt ös, medvetslös! sen nästa vecka ska jag upp till Sthlm...
Hälsa på mamma,farmor...men skiter nog i min älskade far (skulle inte bry mej om han dog idag,just nu iaf)
Ska bli skönt att komma i från Kalmar och vara hemma hos mamma och mysa med nära och kära!
Funderar på om man skulle försöka få ner Moranisse till Roslagen oxå...han skulle behöva se något annat än snö...:P

Vet att de är Flera som är nyfikna på hur min helg har varit så kan jag bara säga att jag har haft en riktigt bra helg och är glad att jag åkt tåg till Örebro :P , nu ikväll så kommer det bli tråkigt att sova själv...och nej de e inte programet jag saknar :D

Mange, du e en riktigt mupp...but don´t forgett...Momento mori...haha" vi får se vem som vinner latino racet! :D

nehe nu ska jag sova...eller göra något annat...vem vet! hade bra alla sötisar!

PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0