Panik och lite till!

Dagen började vid sju i morse...av att katterna vaknade och började leka i sängen...asså dom e ju bara helt underbara...NÄR dom sover! och när dom leker på dagarna MEN inte när klockan är sju på morgonen och jag bara vill sova!då är de tur att man tycker så mycke om djur annars hade jag nog kunnat vrida nacken av dom! :)

När jag ändå va vaken så ringde jag till mia och snackade lite skit...sen lyckades jag faktiskt somna om...vilket brukar vara helt omöjligt att göra men ibland så lyckas man!!
Vaknade igen vid kvart i elva och kände att de nog va dax att gå upp och göra något av dagen...satt i telefonen nästan hela dagen för att försöka få tag på gyn och kalmarhem...att de ska vara så svårt...

Anledningen till att jag hade panik med att få tag på gyn va att, jag som alltid är ute i god tid och så...märkte i morse att mina piller va slut och att jag va tvungen att ha ett nytt recept! men de va inte de enklaste att få tag på dom...för tro inte att det bara är att ringa och be dom skriva ett...nej nej...de är en hel process bakom de hela!
När jag väl fick tag på en av personalen på gyn(som tyckte att jag kunde minsann stå mitt kast när de va jag som va slarvig och hade glömt bort att fixa nytt recept ) så fick jag ljuga ihop en historia om att jag skulle resa bort i morgon så det va jätte viktigt att jag fick ett recept! LYCKADES!! :D

Resten av dagen så har jag mest pysslat hemma, städat lite och haft tvättstugan! Måste ju fixa till de lite hemma innan man får besök...

Just nu sitter jag och tittar på GENERATION FETT...på trean
Fy fan va vidrigt...hur kan man vilja vara så stor...jag fattar att man kanske inte bryr sej om vad man väger och inte alls vill vara en del av bantnings hysterin men detta är ju sjukt...kan nog jämnföras med bulemi eller anorexi...fast åt andra hållet.
Jag som person bryr mej inte om vad vågen står på...skiter rätt duktigt i om jag väger 60 eller 70 kilo, så länge jag är nöjd med hur jag ser ut...jag äger inte ens en våg!!
Och att dessa stora damer skulle vara nöjda med att vara så stora tror jag inte ett dugg på, snarare att dom har insett att dom inte klarar av att gå ner och satsar istället på att bli större,dom har ju märkt att dom får uppmärksamhet!
ne jag förstår inte alls hur dom tänker...men de e ju inte så lätt att lista ut heller!! :)  Nog om detta!

Nu ska jag gå och vika lite tvätt och sen ligga i soffan och glo på film!

Hade bra...PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: Milf

Tycker det e bra att du ringer mig när du ändå är vaken :) att mig e det första du tänker på efter döda kissekatta..

2009-01-22 @ 22:28:31
Postat av: Milf2 (Diana) ;)

håller med, så där stor vill man bara inte vara vad dem är säger, helt orimligt!

2009-01-23 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0