Nyårsafton!

Nu har vi åter igen klarat av ett år utan större bekymmer och problem...och jag hoppas på ett nytt år av många nya upplevelser och nya möten!

Nyårsafton började med att Micke kom förbi med Lucas, och tog en fika och lånade ett sällskapspel,när dom hade åkt vidare så åkte jag in till citygross och handlade lite( jag skulle stå för sallad till middagen på kvällen) , fixade i ordning den och började sen gör i ordning mig själv...åkte in till stan vid fyra tiden,
Emma,Danne,jag och en kompis till danne gick ner till slottsparken för att kolla på fyrverkerierna...de va maffigt!!


Kvällen fortsatte med att folk började droppa in och vi åt lite mat, potatisgratäng(fusk, emelie :)) och rostbiff,och senare under kvällen så bjöds det på kaffe, glass med maränger,banan och chokladsås. allt va toppen och jätte fint ordnat!
Vid tolvslaget så gick vi till stortorgen och kikade på raketerna, men det va mest ungdomar där, och verkade gå rätt vilt
till...polisen hade fullt upp! :) naturligtvis hade vi skumpa,fuskskumpa, till tolvslaget...men de e ju onödigt att dricka den, är ju bättre att spruta den på varandra...liande ett riktigt "bratt"paryt!

Vid två tiden började folket dra sej hemåt, och vi började plocka fram "natt"sakerna...jag sov över hemma hos Jannica och Danne...haha, de va riktigt trevligt :D

Nyårs dagen va precis som den borde,SEG...låg och tittade på film och sov nästan hela dagen...och åt naturligvis en Christos special...ett måste på nyårsdagen...stackars grabbarna på italia hade fullt upp...som vanligt!

Idag har jag varit och hämtat lilleman, och kommer ha en spännande helg framför mig mej mycke bråk och många roliga stunder...som för en stund sen,när han tittar mej rakt i ögonen och säger -mamma,gör inte så! eller när jag hör honom i sitt rum,skrika -Helvete!. ska en unge på två och ett halvt ens kunna såna ord?? jag är oskyldigt, för jag har som princip att inte svära...visst kan de hända men inte ofta och inte när Lucas är här...

lägger upp lite bilder från nyår...
puss o kram på er...och gott nytt år!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0