Nya upptåg!

igår kom Micke och lämnade Lucas, så nu är det full rulle igen...Jag förstår inte hur han orkar (jag skulle ju dö efter en dag) men han är på allt...de värsta är att när jag pratar med min mamma så säger hon att jag va likadan...ända till jag va typ15...bahh, hur ska man orkar de???? haha! jag ska lägga upp en film (senare) som visar en av Lucas terrorattacker,eller han skulle bara va snäll mot mamma och fixa lite kaffe...vilket slutade med att de va kaffepulver i hela köket...ni ska få se! :D

Idag så blir det nog ganska lugnt, vi har ju varit uppe i ett par timma nu (Lucas vaknade 04,35!!) så det blir nog mest att försöka hålla lilleman på bra humör och sen skavi ut och gå en stund...
Jag ska försöka skapa en ny vana, haha, att faktiskt motionera lite...i förrgår så va jag och mange ute och gick nästan en timme (i bra tempo) och i går så va jag ute och gick/joggade! så idag så ska jag ta barnvagnen och ta med Lucas ut i friskluften!
Jag fick ett roligt samtal igår när jag va ute på min promenad...Från Telenor, En försäljare som ville lura på mej massa nya saker i mitt abbonemang...jag försökte förklara att jag inte hörde honom så bra för att jag va ute och gick! Och helt plötsligt så va samtalet inne på motion och att träna inför sommaren...haha! han va ju iofs trevlig så jag hade inte någon emot att prata strunt (lika bra att öva innan man börjar nya jobbet) ! Samtalet slutade med att han sa; Fasen så duktig du är, du ska bli min insperation när jag ska komma i form, jag ska tänka på dej varje gång jag är ute och motionerar!
eehh, jaha...vad svarar man på en sån sak?? haha...:D

nehe, nu ska jag återgå till mitt kaffe och min son, och ta vara på myset innan har blir grinig!
Hade bra, och simma lugnt!
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0