Känslor kan vara bra lustiga!

Jag hatar att känna mej lessen eller besviken...dom som känner mej säger att jag inte ens kan visa känslor...
Visst kan jag göra de, bara att om jag öppnar mej för någon annan hamnar jag automatiskt i underläge...jag vet att de inte stämmer men de e den känslan jag får och den gör mig liv rädd!

Jag har blivit grymt sårad en gång i mitt liv, eller faktiskt två nu när jag tänker efter...
Första gången va av min far...fast de e ju synd att säga att det bara har varit en gång som han har svikit,sårat eller gjort mej lessen...efter varje gång han har lyckats med de, så svär jag att de va sista gången...men lik förbannat lyckas han igen...detta trots att vi inte har kontakt! Fatta vilken makt egentligen! Nu sist så fick jag veta av Lucas pappa att min far och min styvbror hade varit nere förra helgen och hälsat på, visst jag bor inte på Öland länge men dom åker ju för fan förbi Rockneby...hur svårt ska de vara! Jag har inte hört ett ord från honom sen jag ringde på fars dag...julklapparna till Lucas lämnade han till Micke. Fatta att han hellre har kontakt med mitt ex än med sitt ända barn...Jag skyller på han fru...hon är över huvudet i familjen och hon gillar inte mej, kanske med rätta(för jag gillar inte henne heller)
Jag skulle aldrig lämna Lucas, Skulle kunna be hela världen att dra dit pepparn växer än att lämna honom!!!

Andra gången va av min första pojkvän, jag va 13år gammal och va jätte kär...trodde att han va de oxå men de visade sej att han va sjuk tänd på min bästa kompis istället...Just den biten kunde jag ta men att få reda på (i efterhand) att dom hade haft sex under tiden han och jag hade varit tillsammans...de kändes kan jag säga...JAG VILLE DÖDA :D haha, nä så illa va de inte, men helt klart så va jag ju inte glad...men de va bara att ta emot käftsmällen och svälja sin stolthet...jag hade haft fel om honom, han va inte den jag trodde att han va! Idag så är han min vän, även min tjejkompis finns i mina tankar även om jag aldrig skulle släppa henne nära min kille igen! :) 

Jag skriver inte detta för att någon ska tycka synd om mig eller nått sånt( det är de sista jag vill) ...men ibland behöver man bara skriva av sej lite...och få ner vad man tycker och tänker på "papper" !!

Om man kanske skulle ta och ta tag i sitt liv en stund!
 jag har ju precis läst ut min senast bok (Snabba cash,av Jens Lapidus) som va riktigt bra...En bok som kommer finnas med i tankarna länge!

Nehe...Ha de så bra och ta hand om er!
PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: Diana

Känslor är svårt men man får helt enkelt lära sig den hårda vägen vem/vilka kan man öppna upp för, brukar ju funka då :) Vet också hur det är med skumma pappor men jag har stängt av den vägen, har bara insett att det aldrig blir bättre hur mycket energi jag än lägger ner och C ska inte behöva ta det i sin tur.. Vad sägs om en MILF-utekväll förresten? blev så inspirerad av ett föregående inlägg ;) Kram

2009-01-29 @ 21:56:47
Postat av: Linda

Jo jag vet, jag bestämmer mej om och om igen att att jag inte ska låta mej påverkas...och lyckas ganska bra! men ibland känns de som att man åker på en riktigt käftsmäll...jag har försökt att ta upp de här med min kära far...och vad gör han, han bara skrattar mej rakt i ansiktet! men jag vet varför han e bitter och de handlar inte alls om mej igentligen! men de hjälper faktiskt att skriva av sej om det!

haha, klart vi ska ha en MILF kväll...röja järnet! :D underbart...bara att försöka få en kväll som passar!! kramiz

2009-01-30 @ 06:47:20
Postat av: Diana

Japp, skriva av sig funkar fiiint =) Människor som bara suger energi från mig är inte värda vatten, jag har bestämt att jag bara skiter i det men det är inte alltid så lätt!



Bara säg till när det passar, jag kan närsom i princip, Mia kanske är på med? och jag vet fler som är sugna på att se lite andra vyer än lilla Byhåla ;) Kram

2009-01-30 @ 22:42:44
Postat av: linda

mia är säker på, hon brukar nte vara den som bangar :D

Ja de brukar inte vara någon nackdel att komma ifrån ön ett tag...och se lite nya människor...de e det som är så tråkigt med öland under vinterhalvåret...att man bara ser samma människor hela tiden!

nu till helgen ska jag iväg sen har jag lucas men efter de så ska vi nog kunna knåpa ihop något! vi får höras närmare! kram

2009-02-01 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0