Jag blir så trött...

Jag blir så trött på mig själv ibland...hur svårt ska de vara att ta mig tid och sätta mig vid datorn och skriva i en blogg?? Tydligen väldigt för nu va de ju någon vecka sen igen!

Ska vi göra en genomgång på vad som har hänt sen sist?

Förra veckan va inte speciellt händelserik...Satt på Rydberg Motor och väntade på "gubbarna" som satt i möte...
På torsdagen så åkte Jag och En kompis ner till Kristianstad och jag stannade där till på söndagen...
De enda roliga som va under den tiden va att jag och min vän bestämde oss för att testa krog livet i kristianstad...!

Vi beställde taxi till stället vi bodde på (de är en herrgård i en by som heter Färlöv,ligger drygt en mil utanför Krstianstad), Tio minuter efter att taxin skulle ha varit framme ringer killen från bilen och har kört fel...ååhh, va drygt blev första reaktionen...nästa blev bara "jobbigt!" för jag har ju inte varit där nere så många gånger...jag hittar ju knappt och skulle försöka att få honom att hitta...
men till slut så lyckades vi! Vi va inne i Kristianstad vid elva, (inne i kalmar så stänger ju allt vid två,så e man ute vid elva så brukar de vara lite folk ute iaf)
I Kristianstad så öppnade alla ställen vid 23 och stängde vid 03...vilket gjorde oss till de första på plats...Vår taxi chaufför tyckte lite synd om oss och sa att han inte hade något att göra och vill ta med oss på en rundtur genom stan, jag tror vi åkte runt i 45 minuter och "poppade grekmusik",haha!
Innan Ibbe( taxichaffis) lämnade oss så blev vi medbjudna till fest nästa dag,HAHA!!.
Stället vi va på hette Grand...ganska trevligt ställe, en blandning av Bistro och Palace.Blev en trevlig kväll helt enkelt!

På söndagen åkte jag hem och gosade med katterna, dom va ganska kelsjuka efter att ha varit hemma själva flera dagar(mange va kattvakt),Både måndag och Tisdag så låg jag helt däckad,va sjuk!

ONSDAG:
Började TIDIGT på morgonen...jag va inte uppe med tuppen...jag väckte honom! kl; 05,30 ringde klockan...bara att hoppa in i duschen och göra sej klar...åkte med mange in til stan och klockan 07 så satt jag på tåg mot Örebro

Anledningen till min resa till örebro va en jobb interjuv...för ett företag som heter Buisness care(säjler allt från plåster,brandfiltar till brännskade gele) ,vi åt lunch och va ute på säljuppdrag och kollade in va de va för jobb...tror att de skulle kunna passa mig,eftersom jag inte har några problem att snacka! :) får besked nästa vecka!
Åkte hem från Örebro vid halv fem på eftermiddagen...och va hemma vid nio på kvällen...snacka om slutkörd när ja klev innan för dörren!
Men i de stora hela va de en bra dag med flera nya bekantskaper ;P trevligt trevligt!

Fredag,
Micke kom och lämande Lucas, så helgen har varit lugn...eller ja de kanske inte stämmer(ni som har träffat Lucas förstår vad jag menar) 
De är så här...Jag älskar verkligen min son men ibland är han en riktigt finne i röven...Han har en enerig som gör den mest aktiva människan avundsjuk. och hans favorit saker att pilla på är; kontakter,tvn och mina datorer...spis,vattenkokare,diska,koka kaffe...ni vet, allt som barn på två och ett halvt inte får göra! :D Han är dessutom smart och väldigt teknisk så han vet ju hur alla saker fungerar...:S

så idag så gick vi upp vid halv sju...och satte i en film (enda chansen att han ska sitta still i typ tio minuter) jag gjorde kaffe...fortfarande sovandes skulle jag tro...för man är ju så korkad, jag menar...jag vet at han vaknar tidigt...men ändå så lägger jag mig inte innan tolv...så mina första vakna timmar på morgonen går åt till att sitta i soffan och dricka kaffe och hoppas på att man blir människa inom rimlig tid! :D
Ne nu är de dax att fixa lite frukost...

ha de bra och ta de lugnt! så skriver jag snart igen! :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0