Ingen telefon och nytt jobb...

yttligare flera dagar har gått och de har fortfarande inte hänt något speciellt...:)

Förra veckan va jag ju i Örebro på jobb intrevju...och i måndags så ringde Peder(säljledaren) och talade om att dom
gärna vill anställa mig. JIPPI JIPPI...:D änligen ett jobb...jag vet att jag har skrivit innan att jag jobbar hemifrån, så för att inte skapa för stor förvirring så ska jag förklara!
Det andra företaget jag jobbar för ger mig bara "uppdrag", som att t.ex. hitta en hallvärdinna...eller medverka på möte eller boka möten osv...så det är inte ett riktigt jobb med månadslön...
Så nu har jag äntligen fått ett riktigt jobb med riktigt lön. Jag kommer att jobba på ett företag som heter Business care(säljer första hjälpen kit till företagare),kommer även att få utbildning i hjärt och lungräddning,då man kan få utbilda personal på företag inom detta!
Tror att detta ska bli kul...mycke åka bil och många nej men de hör väl till när man är säljare...jag ser bara fördelarna just nu, månadslön,firmabil, 5veckor semester( inte så märkvärdigt tycker du säkert men jag har aldrig haft betald semester...jag har antilngen jobbat för kort tid eller som vikarie) ...gud så underbart det ska bli!!

Igår så fick jag blommor...haha, jag får aldrig blommor annars...men en riktigt gullig gest från min vän Johan som skickade en jätte fin bukett, där det stod gratts till nya jobbet!!

Idag hade jag planerat att ha en riktig sovmorgon...eftersom jag har haft Lucas hela helgen och sovit till max 7 på morgonen...men min plan gick i stöpet...hade ju glömt bort hur mycke liv två små katter kan ställa till med...klockan halv åtta så vaknade dom och började köra sitt race...så varför inte dra en repa i sängen och satsa på att väcka matte?? skitkul tyckte dom, speciellt när man ligger med tårna utanför täcket...dom rör ju på sej och är roliga att bita på! Jag uppskattade det inte riktigt lika mycke men då va jag redan vaken och kunde inte somna om :(

Kikade på mobilen och funderade på att ringa en vän :)...som skulle hålla mig sällskap när jag rökte min sista cigg(har bestämt mig för att sluta röka,igen!) men då stod det "SIM INAKTIVT" i displyen...jag va lite sen med att betala mobilräkningen så nu har dom stängt av min telefon...:S perfekt tajming...eller inte kanske...!!
Fan så irriterande!men jag betalade räkningen i går kväll så jag hoppas att dom sätter igång den i kväll igen...jag är ju beroende av min telefon!

ne nu ska jag dricka mitt kaffe och fortsätta att titta på tv-shop innan jag tar tag i mitt liv gör något...tror jag ska fortsätta att tapetsera idag...!

Ha de nu bra och massor av kramar på er! kram kram!

Kommentarer
Postat av: Diana

Det brukar ta 2-4 dagar innan ett företag kan se en insättning men hoppas du får igång den snart :)

2009-01-22 @ 15:21:19
Postat av: Linda

den är redan igång...tur att man har vänner som ställer upp och kan fixa såna saker! :)

2009-01-22 @ 17:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0