Varför anstränga sej!?

den frågan ställer jag mej själv flera gånger om dagen men jag har inte kommit fram till något vettigt...och lär inte göra de heller!
det är så mycke saker jag vill...och ja, vissa handlar om saker jag vill ha...
typ jag vill ha en ny soffa, jag vill ha massor med nya kläder, jag vill ha en bil...och en del av dom sakerna kan jag fixa, de enda jobbiga är när man blir lovad att man ska få en del fixat och de inte händer...

andra saker jag vill är att flytta här ifrån...jag vill inte bo i kalmar eller rockneby...inte ens i kalmar län...
just nu vill jag bara fly landet, lämna allt bakom mej och börja om från början!
eller så vill jag flytta upp till roslagen där jag har hela min släkt...jag har inte en enda släkting här nere!

men inte något av de går att genomföra, och de suger verkligen...riktigt hårt dessutom!

Så idag har jag en sån dålig dag då de känns som att hela välden är emot mej...minsta lilla  motgång så håller jag på att bryta ihop...

Jag vill bara ha någon som kramar om en och säger att allt kommer att ordna sej! allt kommer att lösa sej bara du är stark!

Men samtidigt är jag realist och vet att de inte kommer att hända...jag måste stå på egna ben och reda ut allt själv...och en kram...de lär inte hända! :)

så nu ska jag tjura vidare en stund, äta choklad och spela poker...

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0