dag 1

Ja nu kanske de börjar ordna sej med bil och allt, efter lite raseriutbrott och några hård ord så fick jag fram min åsikt!
Så troligtvis så kan jag hämta bilen i växjö i morgon...men man bör väl inte ropa hej ännu...utan vänta tills dess att man sitter i bilen på väg upp till mamma!

Tidigare i kväll så drog jag med mej MrMange in till stan för att handla lite...(jag hade inte någon lust att ta min bil med tanke på att de va lite halt) ja va ju tvungen att handla kattmat, dom har inte haft någon mat på hela dagen och började bli lite tjuriga...Dom små asen äter mej ur huset...bäbisarna börjar bli stora nu, på måndag är dom 12veckor och kan flytta från mamma...Mamma Doris ska tillbaks hem till mange och bäbisarna ska ut på annons! Jag längtar tills dess att de e bara jag och sessan här hemma!


När vi hade varit och handlat så fick jag MrMange att bjuda på mat, på Kalmars mest delikata restaurang....Mc Donalds...haha, kanske inte de godaste du kan äta men duger gott som bukfylla!

Nu ikväll så pratade jag med mamma och förklarade läget, att om jag inte får loss en bil så kommer jag inte kunna åka upp...snacka om att hon blev besviken, fast hon tappert försökte att dölja de! Usch, nu måste jag ta mej upp på något sätt...vill bara kramar om mamma och säga att jag älskar henne!!
Sen har jag pratat med Frans, ett samtal som gjorde att jag ville åka redan idag, eller de skulle väl snarare bli att gå...men som mia och jag resonerade...jag har ju en ny resväska,ni vet en sån där pensionärs väska med hjul och långt handtag...så jag slipper ju bära på något och kan ju åka på den i nerförsbackarna! :D haha

Jag har sett att antalet besökare på min blogg ökar stadigt,vilket är jätte roligt...men vet ni vad som skulle vara ännu roligare???? om jag visste vilka de va :D haha

Just de, Stumpan...vill veta alla detaljer från dejten sen...hoppas att den har gått jätte bra...du är värd en bra kille!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen är de dax att ta itu med min bok...

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0