pust stånk och stön...hehe

Ja, denna dagen verkar inte bli så mycke annorlunda mot mina andra dagar...fast jag har lite träningsvärk idag!
jag va ju ute och sprang en sväng igår och lagom när jag va hemma igen så ringde telefonen,så jag kunde inte stretch spec. mycke...måste ha låtit roligt när jag pratade i telefonen, har lite halvtaskig kondis så man flämtar och flåsar rätt duktigt efteråt! :D

Just nu sitter jag och väntar på att min telefon ska ringa men de verkar som att den kommer att förbli tyst, jag blir galen snart!
Tanken va ju från början att jag skulle hämta en bil i måndags, men de blev lite trassel med påställning och annat...just nu så verkar problemet vara att den måste besiktas innan jag kan hämta den...ååhh, varför kunde detta inte ha fixats i förra veckan...de är ju inte direkt någon nyhet att jag skulle hämta bilen denna veckan,men så går de väl när man är ute i sista minuten...Tänk inte på mej inte, nej då...tänk bara på er själva FAN asså...ååhh!!!

Kanske blir de så att jag får åka in till Kalmar och låna en bil från Rydbergs istället men de e inte helt klart de heller...jag ville hellre ha BMWn...den ska jag ju ha kvar sen me...jobbigt att låna en bil för att sen byta direkt när man kommer hem!
men men, just nu skulle jag bara vara glad om jag hade en bil!!!!

aja, nu ska jag sluta klaga, en stund iaf...tills dess att jag kommer på något nytt att klaga på! :D haha!
man kanske skulle fundera på att packa lite grejer som ska med upp till mamsen..så man inte glömmer träningskläderna, haha*!!!

SO LONG
 PÖSS PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0