Upprörd...

jag pratade med en vän igår...ett samtal som gjorde mej riktigt lessen faktist...
hon har träffat en kille som är jätte mysig och trevlig, en kille som hon gillar helt enkelt...men nu e hon jätte rädd över att bli kär, att bli sårad!
i vanliga fall så träffar hon bara killar som hon är säker på att hon inte kan bli kär i, för de minskar ju rsken att hon ska bli sårad...fattar ni, hon tycker inte att hon är värd att bli kär i någon som kan behandla henne väl!

jag blir arg och lessen när jag hör sånt, för självklart så ska alla ha möjligheten att bli lyckliga...
jag vill bara säga till dej stumpan att du är bara värd det bästa och ska inte nöja dej med mindre...du ska vara lycklig och inte må dåligt i ett förhållande.
Du ska kunna se det som en självklarhet att båda är trogna mot varandra och nte behöva vara orolig över att bli lämnad...
Jag älskar dej vännen och tänker på dej mycke, jag vet att allt inte är lätt och att ditt bagage inte underlättar men du ska inte nöja dej med något sämre än det bästa...för det är de ända du är värd...!! LÖV you!!!

nä, nu ska jag fösöka göra något med mitt liv...idag ska jag ut och springa en sväng...skulle ha gjort de igår men då va jag inte helt pigg (ögonen rann,näsan rann och huvudet höll på att sprängas) men idag så har jag inte någon giltig ursäkt till att bara slöa...:D
för än så länge har jag inte gjort så mycke, utan bara suttit i telefon och försökt styra upp min resa mot den stora staden, som de ser ut just nu så kan jag nog bara vara glad om den blir av...:S hhmm...men men man får väl lov att försöka hålla hoppet uppe...kan ju inte svika mamma nu när jag har lovat att madverka på ett av hennes träningspass!

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Älskar dig med hun..

2009-02-03 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0