Till min vän!

denna lista är riktad till man kära vän Plåtis (ja hon heter så i min telefon...anledningen?? ja, att hon är plåthora (jag vet att det låter hårt men det är sagt med kärlek! )


LAMMKÖTTETS FÖRDELAR:

  • Han vill gärna gå ut med dig på helgerna
  • Han vill gärna gå ut med dig på veckodagarna
  • Han får studentrabatt.
  • Han är tacksam.
  • Han är villig.
  • Han är fortfarande fast i kroppen.
  • Han har komplex och ett behov att bevisa att han är man nog för dig…
  • … vilket betyder presenter, sex och annat smått och gott.
  • Du vinner alltid bråken!
  • Han är formbar och lättövertalad. Ditt namn tatuerat över hans fjuniga bringa är lätt överkomligt.
  • Han är sexuellt oerfaren, det vill säga din egna sexslav att lära upp…
  • Han dyrkar marken du går på.
  • Han tar lätt på livet.
  • Han har barnasinnet kvar. Kuddkrig och twister hör till vardagen.
  • Han får dig att se minst fem år yngre ut.

LAMMKÖTTETS NACKDELAR:

  • Han bor antagligen skabbigt eller, ännu värre, fortfarande hemma hos mamsen!
  • Han läser enstaka kurser på universitetet och jobbar för timlön lite här och där.
  • Du måste köpa ut bärs från systemet till honom
  • Han bryr sig mer om vad andra tycker än vad han själv tycker.
  • Han har aldrig/vid enstaka tillfälle haft en längre relation och är inte direkt en relationsexpert
  • Han läser Rocky hellre än DN.
  • Han droppar kommentarer som: På den tiden bar jag fortfarande blöja, och precis så säger min mamma också.
  • Han har inget körkort.
  • Han har hemmatid.
  • Han lever för dagen.
  • Sexuellt oerfaren.
  • Han har inte klippt navelsträngen

Och ja jag har snott denna från en annan blogg...No hard feelings please!?!?! :)

Jag kan ju bara tala om att jag föredrar om killen är äldre än mig (dom har kommit lite länge i livet) men de betyder inte att dom behöver vara i mammas ålder...de e nog lite väl gammalt! :)
men de finns ju dom som verkligen bara gillar lammkött...hhmm...knasigt!

so long...
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0