Stumpan!

Har pratat med stumpan idag...jag är lessen för din skull,men hoppas verkligen att dina farhågor inte stämmer!
Men skulle dom göra de så är han inte värd den energin iaf, du är värd de bästa och NEJ,du kommer inte vara singel resten av ditt liv...se bara på mej, jag är ju smått galen och borde ha problem att hitta någon vettig men jag har ju lyckats! :D haha

Men de säger ju inte att jag blir klok på killar för de, dom är ett släkte för sej! :)

Dagen har väl inte varit den mest spännande kanske, har bara varit inomhus och fixat lite...suttit och knappat på datorn,tittat på tv och läst min bok!
Jag fick en ny bok av min syster häromdagen Marian Keyes, Änglar ,jag gillade ju hennes andra böcker så jag tror att denna är bra den me...börjar lite segt bara! Eller segt kanske är fel ord, Tragiskt passar nog bättre...Huvudpersonen är gift och har ett bra jobb, till en dag då allt vänds uppochned...hennes kille säger en kommentar som får henne att bli övertygad om att han har en annan....samma dag blir hon av med sitt jobb (snacka om otur) ! vi får se hur den är,talar om när jag har läst ut den! :)

Min plan för idag va att sitta och boka möten till jobbet men jag hade verkligen inte någon motivation till de,så de blir ett projekt för nästa vecka istället! då har jag inte något val utan måste börja sätta igång om jag ska ha något att göra när jag väl börjar!

Ja just de, jag har ju slutat röka (igen!!) och har hållt upp snart två veckor, kanske inte så lång tid men iaf...fast just nu så är de jobbigt...känns knappt som att jag kan lita på mej själv när jag går utanför dörren...kroppen stys mot ciggen,haha!!
Igår när jag va inne i stockholm och shoppade så va jag grymt nära på att köpa cigg men lyckades stå emot! de va duktigt frestande när man såg var och varannan med en cigg i mungipan! men som jag har sagt innan så ska jag lyckas...vill kunna vara så pass vilje stark att jag kan hålla mej bort från den skiten...de räcker med alla andra beroenden jag har!
Usch, va de lät illa...så många är dom inte, men jag snusar och dricker stora mängder kaffe...!!

nä, snart så börjar de väl bli dax att fixa lite mat...har bara fått  mej en macka idag, till typ 7koppar kaffe...hhmm, kanske nte så nyttigt men va fasen...man överlever väl de me! :D

So Long
PÖSS PÖSS


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Så va va de jag sa :P

Kom och ät kakor du... lovar att spara några

2009-02-12 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0