städ dag...hhmm...

ja precis...har haft ruggigt tråkigt igår och idag (blir så när man inte har Lucas) så jag har fördrivit tiden med att städa!
Inte fela tiden direkt men lite här och lite där, så idag så har jag rensat ur min skrubb, det är egentligen en garderob men har mest fungerat som ett förråd...ett ställe där man bara slänger in saker som inte får plats någon annanstans!
jag har haft tankar på att rensa den ett tag nu men idag blev de äntligen av!

och jag packade upp alla mina skor (dom har legat nerpackade i flyttkartonger sen flytten i oktober) och nu fick jag återigen bevis på att jag har för mycke skor...ska ta bild på de någon dag så n får se hur de ser ut! :)

jag lovade ju innan att jag skulle tala när jag hade läst ut min bok...och den blev klar häromdagen...ganska bra men en sån bok som du vet hur den ska sluta redan i mitten av boken!
Nu har jag påbörjat en ny av Erik Eriksson -Flickan från moldavien-  han är inte så känd författare men det är lite roligt för jag känner honom sen jag va liten, jag va hemma hos honom väldigt mycke under min uppväxt!
och han skriver om min "hemstad" Grisslehamn...är alltid roligare att läsa om ett ställe du känner till!
jag talar om vad jag tyckte om den när den är klar!

nä, nu kommer jag inte på någe mer att skriva men jag kanske får några mer ideér senare! :)

So Long

PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0