Släpp in mej...

Släpp in mej i ditt liv,och jag lovar dej att ta till vara på det du delar med dej av...
Jag lovar att om du ger mej ditt hjärta så ska jag ge dej mitt.
Garanterar dej att jag ska vårda det lika väl som du vårdar mitt...
Allt blir bra om du bara släpper in mej och inte låter mg stå utanför och bara titta på.
Livet är för kort för att undra hur det kan sluta, vågar man riskera någon kan man vinna allt...men bara om vi är två!!


En liten poesi stund så här på kvällskvisten...när man känner sej lite vissen! :P HAHA!!
Jag brukar inte skriva såna här saker men ibland dyker de bara upp och jag tyckte att den blev ganska bra...den ska finnas med i min bok som jag ska skriva...
Alltså, detta är enbart en dikt...inte en kärleksföklaring eller nått sånt!

nu blir de nog snart sängen...Natti Natti

skriv gärna en kommentar, så jag vet vilka som är inne och kikar på mina alster! :)


PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: anna

ha en underbar tisdag ! =)

2009-02-03 @ 10:14:50
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Diana

Fin dikt =)

2009-02-03 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0