ny vecka!

ny vecka men samma gamla bekymmer!

Helgen har varit jätte mysig och lugn...Frans har varit hemma hos mej sen i torsdag och åkte hem igår.
Vi har bara tagit de lugnt och myst massor!

jag har inte så mycke att uppdatera er om egentligen..har inte hänt så mycke sista tiden,och de är väl skönt iofs...fast jag börjar bli sjukt rastlös!
idag har jag bara suttit i telefonen och försökt lösa mitt bil bekymmer(samma skit som innan)men börjar väl inse att de inte kommer funka...så nu måste jag komma på en ny lösning!
någon som har en idé på hur man kan skaffa fram en bra bil till lågt pris (typ noll och ingenting)?? alla förslag betraktas! :)

Här hemma är de ganska tomt nu...bara jag och sessan...lite tråkigt, saknar alla andra!

Har börjat kolla på en ny soffa oxå...min gamla köpte jag begangnad för ett år sen, den är ful som stryk men skön att sitta och ligga i! Denna soffa har nu gett upp hoppet...den har varit på väg att gå sönder hur länge som helst men nu har den verkligen gett upp...hhmm, hade ju hoppats på att den skulle hålla några månader till...iaf fram tills dess att jag hade bestämt hur de ska se ut i mitt vardagsrum!
Jag ska ju tapetsera om...och har tapeter hemma men dom är fula och tråkiga, typ ljusbruna med ränder...BORING!
jag är sugen på att göra något mer radikalt, typ svart och rött  och en del mönster...och då vore de ju synd att köpa en ny soffa nu...som kanske inte alls passar in sen...så jag vet inte riktigt hur jag ska göra...köpa soffa och göra om efter den eller tvärtom...

nä, nu orkar jag inte skriva mer...

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0