Livet på landet!

Ja då va man ju hemma hos mamma igen då, skönt måste jag ju säga! Alltid skönt att vara hemma hos mamma...där kan man verkligen ta de lugnt och bara vila upp sej...som om jag skulle behöva de, snarare tvärtom !

Idag har jag en grym träningsvärk i mina axlar, fattar inte riktigt varför...jag va ju på gympa igår(mamma är friskis ledare)
men de va bara ett bas pass och inte Så jobbigt! dessutom så hade jag lte svårigheter med att kordinera armar och ben,kändes som att dom levde sitt egna liv och inte alls vill göra som jag ville! haha...så jag focuserade på att få benen att lyda och undrar därför varför jag har fått träningsvärk i axlarna?!?!?!? Snälla,kan någon förklara detta för mig???  :D

Igår va en trevlig kväll...vi åt sen middag(vid klockan nio),de blev fläskfilé och ungsbakad potatis...MUMS! och en hel del vin till naturligtvis...så stämmningen va på topp när vi hade ätit klart...och började spela nintendo Wii...! klockan halv tre sa vi godnatt och alla gick och la sej...slocknade på två röda,mnns inte ens att jag la huvudet på kudden (och detta beror inte på vinet utan ren utmattning,haha)
Klockan sju i morse vaknade jag och va hur pigg som helst, kunde verkligen inte somna om...försökte en stund men gav upp och gick ner och fixade kaffe istället! Åke kom upp och höll mej sällskap en stund innan han drog upp till lunden för att kolla på cuppen(Åke är fotbollstränare för Väddö IFs seniorlag,dom spelar i div.5).
Jag har varit hemma och kollat på film med Frans idag medans mamma och systrarna åkte till täby för att shoppa...kände mej inte riktigt körduglig så vi stannade hemma!

ne nu ska jag nog ringa MrMange för att kolla hur det har gått med kissarna, han är kattvakt nu när jag är här uppe!'

So Long
PÖSS PÖSS


Kommentarer
Postat av: Stumpan

HAha jag kan verkligen se dig framför mig som en sprateldocka på gympa haha...

Du måste höra av dig när du får tid... du missar ju massor :P

Puss

2009-02-09 @ 12:17:27
Postat av: Linda

ja men precis...de känns ungefär som att jag har någon som sitter och drar i trådarna, för hur mycke jag än försöker så får jag inte till de...hhmm...kanske dax att testa något annat iställe!typ kast med liten påfågel eller nått!?! va tycks...låter väl bra!?

2009-02-11 @ 19:13:45
URL: http://yohvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0