lite nya bilder!









har idag tagit lite nya bilder på mej själv! vilken tycker du blev bäst!?
kanske inte är världens bästa bakgrund men vad gör man...haha



igår fick jag hem alla mina saker från jobbet (alla mina plåter)...snacka om att de såg ut som fan i vardagsrummet när allt va uppackat! :) plåster,lådor,papper och kartoneger juller om buller...men nu jäklar har jag plåster iaf! :D

så om du skulle slå dej så är de bara att ringa mej...så rycker jag ut! :) haha

nä, nu ska jag fixa med annat en stund...glöm inte att säga vilen av bilderna du tyckte blev bäst!

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den översta helt klart.. Hade fan glömt vilka underbara vackra och intensiva ögon du hade..

Nästan så att man saknar dig=)

2009-02-25 @ 16:50:01
Postat av: Pluttan

när jag tittar på bilderna så inser jag hur blåa mina ögon kan vara...och förstår varför folk kallar mej iskall! :) hehe

2009-02-25 @ 16:53:12
URL: http://yohvanna.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Asså jag tänker vara sådär äckligt brutalt och ohyfsat ärlig... den i mitten är la favoriten men varför ser du så allvarlig ut på alla? hallå även med dina (underbar) isblå ögon kan du ge en en blick full av värme om du bara vill.. så jag kräver en omtagning och för guds skull dra lite på läpparna iaf... du måste ju inte se ut som att du har´ditt senaste offer hängende i duschen på avdroppnig ;P

Älskar dig

2009-03-06 @ 12:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0