JOBB

För att fördriva tiden en stund så har jag börjat jobba lite...börjar ju inte förens den 2mars men har börjat boka möten så jag har något att göra direkt när jag börjar...än så länge så har jag fyra inbokade besök...får väl hoppas på att dom ger resultat och att dom köper mängder av saker (plåster :D)

Jag väntar fortfarande på besked om bilen...jag behöver ha bilen, men de verkar inte någon bry sej om!!! :D
Har kollat upp alternativ, och de ena är flyg...som tar 50 minuter,de finns biljetter för 400:-, billigt och bra men då måste mamma åka flera mil för att hämta mej!
Andra alternativet är tåg, som kostar från 660-1500:- och tar minst 4,5timmar....fördelen är ju att mamma slipper åka så långt för att hämta mej, då behöver hon bara åka tre mil!
Den stora nackdelen med båda dessa alternativ är att Jag behöver en bil!
Jag ska sluta tjata om detta nu...för nu har jag gnällt om detta i flera dagar!!!

Om jag kommer upp till väddö idag så ska jag sätta mej i soffan och drick vin...massor av vin...haha! Jag tror jag börjar bli beroende av vin...har aldrig varit så stor fantast av vin tidigare, asså,klart att jag har druckit de men då enbart till mat men nu har jag fått upp ögonen för ett vin som e riktigt gott och lättdrucket...MUMS!!! :)

få se nu, vad har jag mer som jag kan skriva strunt om en stund...hhmm...tror inte jag har så mycke mer att tillägga just nu...men var lugn, de kommer mera! :) men vid ett senare tillfälle!!

So Long
PÖSS  PÖSS

Kommentarer
Postat av: Nirvana

Vet känslan av att vara beroende av något.. :-P puss

2009-02-07 @ 07:06:09
Postat av: Linda

ja visst är de helt underbar känsla! :D

vin och s*x...finns de något bättre? haha

2009-02-07 @ 12:33:22
URL: http://yohvanna.blogg.se/
Postat av: Diana

kunde inte sagt det bättre själv ;)

2009-02-07 @ 19:08:05
Postat av: Linda

precis, stämmer hur bra som helst!:)

2009-02-07 @ 21:00:36
URL: http://yohvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0