jaha, vad händer nu då?

Just nu sitter jag i sängen och tittar "vakna med the voice",dricker kaffe och kikar lite på nätet...
kanske skulle uppdaterna lite om vad som hänt sen sist...
I måndags åkte jag ner till Grisslehamn och hälsade på farmor, lika mysigt som vanligt!
Ni som har träffat min farmor vet att hon är en riktigt stålkärring, jag känner nog inte någon som har så många åsikter som hon har...Min farmor är mn idol!

måndagskvällen va lugn och de hände inte så mycket...Satt i soffan och glodde på en trög innebandy match...jäkla Jani som paxade tvn, haha...ger nog igen nästa gång jag är hemma...då ska ni få titta på hästhoppning eller kanske dressyr...se hur kul ni tycker att de är...haha!!

I går så åkte jag in till stan(stockholm) och shoppade lite, sen hämtade Frans mej och vi åkte och käkade lite!
Sen va de en lugn kväll med filmtittande...mysigt!


Och nu kommer vi till dagen tanke!!
Varför ska de vara så svårt att visa känslor, eller kanske inte visa utan mer prata om dom...?? de borde ju inte vara så svårt, jag menar...jag kan ju skriva om de, men jag kan inte säga de!?! varöfr ska de vara så!?

Min största rädsla just nu är att detta kommer sluta på samma sätt som de gånger innan, pga att jag inte kan säga vad jag tycker och tänker utan bara blir tyst och arg...vill verkligen inte de,utan att detta ska funka...


Till sist, bara för att klargöra en sak(vet fortfarande inte om du läser detta, tror inte... )
Tro inte att jag inte har några frågor,För de har jag...Massor igentligen...MEN så fort jag tittar på dej så drunknar jag i dina underbara ögon...alla tankar i huvudet bara försvinner...


Just de, Tant Mia fyller ju år idag...Grattis Grattis!!!!!!!
Tänker inte avslöja hur gammal hon blir, men tonåren har hon ju passerat iaf, haha!!

So Long, och skänk en tanke till buffalo bill idag!

PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0