Jag är så sjuk jäkla röksugen....

aahh...just nu finns de inte plats för något annat i min tanke verksamhet...allt som jag tänker på är cigaretter...sjukt jobbigt!
Men jag tänker vara den starka i detta förhållandet...jag tänker vinna! jag ska bli kvitt mitt beroende, jag har hållt på i 10år...och de längsta uppehållet jag har haft är på tre veckor, så nu är de dax innan kroppen tar mer stryk än den redan har fått!
Men de e inte roligt, inte roligt alls...de är inte så att jag mår dåligt utan cigg...men jag tänker på dom underbara små vännerna hela tiden,men skulle jag ta en cigg nu så skulle den inte ens smaka gott.Fasen va konstigt kroppen reagerar på vissa saker!
Jag har nog aldrig rökt bara för mitt beroende, utan rökningen är en del av mej...jag saknar det verkligen! men man får väl lära sej att leva med det, målet just nu är bara att bli kvitt dom...klara de utan att de blir några bieffekter!

Idag så har jag och Micke suttit i möte på dagis, för att diskutera Lucas framtid och hur de ska se ut, och jag tyckte att de mesta verkar vettigt faktiskt...dom hade faktiskt engagerat sig och funderat fram många saker...hoppas bara att allt slutar så bra som de bara kan bli...lilleman är värd allt! :D

kvällen lär väl bli lugn...ska in och handla lite men sen har jag inte några spännande planer, utan bara städa upp röran som plutten har ställt till med! kanske skriver mer ikväll...

So Long!
PÖSS PÖSS




Kommentarer
Postat av: Menthol cigaretten

Du e så duktig e så stolt.. :)

2009-02-02 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0