Humöret stiger i rask takt

Fan va jag börjar bli arg...ju mer jag tänker på de desto argare blir jag, varför ska man vara så förbannat godtrogen och tro på ALLT alla säger...slutar ju på samma sätt varje gång iaf!
De e fan bättre att fixa allt själv för då har man ju bara sej själv att skylla...

Jag är sån att om jag lovar något så håller jag de, Till 99% och om de skulle strula till sej så säger jag de med en gång...men de finns ju alltid dom som lovar guld och gröna skogar och de slutar med att de blir ett kalhygge typ...

att komma med dumma ursäkter och bortförklaringar gör mej bara ännu mer arg...nä, rättare sagt så gör de mej tvärilsk...
nästan så arg att jag skulle kunna åka och skälla ut personen i fråga, men nu går ju inte för jag har inte någon bil!

åh nu har jag ont i magen me...allt går verkligen emot mej idag...tur att man ar några söta vänner som orkar lyssna och ställer upp...den ena råkade jag skälla ut för att hon ibland är så naiv...stackare, de va inte meningen! men de e fel dag att tjata på...
Jag vill bara komma iväg, komma bort från Kalmar ett tag och bara mysa och ha de bra....bli lite ompysslad!

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0