Hemma hos mamma!!!

Jaha då va man hemma hos mamma igen...skönt måste jag ju säga!
Jag tröttnade till slut på att vänta på besked ombilen och bestämde mej  sista sekund att ta flyget!
Smidigt, helt klart...tar 50minuter och 400:-, kan de bli bättre?!?!?  jo de kunde de ha blivit...om jag hade haft egen bil men nu blev de som de blev...jag är ju uppe och ska nu bara njuta av en ledig långhelg!!

Vi har precis ätit lite middag, de blev tacos idag! och börjat dricka vin *MUMS*
Så nu skulle Åke titta på "på spåret" och sen ska vi fortsätta att spela Nintendo Wii...gillar de spelet, ska köpa de sen när jag har några kronor över att lägga på strunt! :)

Nehe, de e väl dax att vara lte social, tänkte bara uppdatera lite om att jag va framme och allt hade gått bra!

hade så bra och göra inte något som jag inte skulle göra!

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0