En helg att se fram emot!

Nu har jag lyckats att fördriva tiden sen Lucas va här sist, fast de känns som om de va en hel evighet sen han va här...fast de va ju inte ens två veckor sen!

jag ska snart ta mej över till ön och ha möte med dagis innan jag hämtar plutten...sen är de bara hem och fixa käk, titta på bollibompa och sen hopp i säng (får se hur lång tid de tar att lägga honom denna helgen, ibland tar de en och en halv timme, nästa helg tar de bara en kvart! )
måste hinna fundera ut vad vi ska äta till middag ikväll...något förslag?!?! för i mitt huvud är de tomt just nu!

Mitt tidigare bilproblem verkar börja lösa sej, vet med säkerhet på måndag!
men det verkar lovande iaf!

jag funderar på vad jag och plutten ska hitta på i helgen, finns inte så många aktiviteter som man kan göra med en unge som inte ens har fyllt 3...får se om de blir en tripp till badhuset, eller kanske bio(ganska svårt att få honom att vara intresserad och sitta still i en timme) eller om de blir ut och åka pulka...
gissa om man e slut efter en dag i pulka backen...sist vi åkte pulka så hade jag träningsvärk i flera dagar...:)
man sprang upp och ner i backen massor med gånger!

en bild på lucas från förra gången de va snö! :)
han ser ut som en michelin gubbe...inte så konstig kanske när overallen är i stl 104 (så går de när mamma är rea-nörd och hittade denna på coop förra vintern för endast 70kr,fynd enligt mej)

Nä, nu kanske man ska göra lite nytta innan de är dax att åka över!

So Long

PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0