Drömmar!

Nu är jag hemma i Rockneby igen då, känns ju sådär måste jag säga...Jag trivs bra uppe i Sthlm även om de bara skulle handla om att vara hemma hos mamma...:) 
Hade jag haft möjlighet så hade jag flyttat upp dit igen, men man kan ju inte låta bli att fundera över alla problem kring en sån sak...men de e som vanligt när jag har varit uppe hos mamma...Jag vill alltid tillbaks!
De är inte så att jag inte trivs i Kalmar utan mer att jag har hela min släkt där uppe...och man kan ibland känna sej rätt ensam här nere...men jag är tacksam över att de är så lätt att ta sej upp dit iaf...de ända som brukar vara problem är att hitta tiden!
Men men, Mamma pratade om att komma ner till påsk, så denna gången kanske de inte dröjer lika lång tid tills vi ses igen!

Jag har haft en konstig dröm nu igen...jag har haft  sann drömmar tidiagre,men denna va riktigt jobbig...
Jag drömde att en person valde att lämna mitt liv och säga hejdå...en person som jag verkligen vill ha kvar i mitt liv! och de lustiga i denna dröm är att den började på samma sätt som den sista...
*i drömmen så fick jag ett sms(stod inte någo spec, i de) från den personen som sen sa tack och adjö...!
när jag vaknade i morse så hade jag fått ett sms från denna personen...:(
Nu väntar jag bara på att bli lämnad...hhmm...

Nä, om man skulle ta och rycka upp sej! Idag ska jag ju hämta lilleman! får hoppas att de går bra att köra över och hämta honom...e lite nervös för de,då jag har ruggigt dåliga däck på bilen...asså, jag kan tycka att de är jätte roligt att ut och leka lite när de e halt men INTE när lucas är med i bilen och de är jobbigt om de släpper när man inte e me...!

Idag har jag även lagt ut kissarna på annons...hoppas att jag blir av med dom innan jag ångrar mej...! :)

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0