Daglig tristess

Ja du, idag så hoppas jag på resultat ang bilen...skulle de strula till sej riktigt så kommer jag att åka ner till Krstianstad och
plocka en gås...nä, men sno en bil och ta mej upp till den stora staden stockholm...
Nä, nu ljuger jag igen...för jag ska faktiskt åka förbi stockholm, jag ska ut i Roslagen...typ nio mil norr om stockholm...men de låter bättre att säga stockholm,vet inte riktigt varför!!
Kan de bero på att ine någon vet vart Väddö ligger!?! alla vet ju iaf vart stockholm är...

Jag har nu under ett par dagar roat mej med att läsa olika bloggar...Vissa roliga och vissa tragiska!
Jag tycker mest att det är tragiskt att läsa alla små modellers bloggar, de händer ju inte så mycke spännande i deras liv att skriva om, mest vilka kläder de har på sej och vad dom äter varje dag...
HAHA,började tänka på innehållet i min blogg och inser att min är nog lika tragisk...fan jag har ju inte något liv jag heller...haha!
Sen har jag hittat en annan blogg, vars inlägg förgyller min vardag...han skriver helt underbart, passar min humor perfekt
bloggfrossa.blogspot.com
Hett tips att gå in och läsa de han skriver...har ni samma humor som jag så kommer du att skratta! Jag lovar!

Nä, nu har jag precis druckit upp mitt kaffe, eller mina standard koppar (börjar dagen med tre MUGGAR á 0.5L) så nu är de nog dax att ta sej upp ur soffan och hoppa ur min läckra morgonrock (den är minst 5nummer för stor, och randig i de mest hemska färger) ska se om jag hittar någon bild på den och lägga upp den här!!!haha

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: MrMange=)

Du har nog roligare liv än många andra...

Du har ju mig i ditt liv=) Inte fy skam bara det=)

2009-02-05 @ 17:58:27
Postat av: Linda

Helt sant...Vad vore mitt liv utan dej,Mc donken och city gross...INTE ETT SKIT!!! hahahahahahahaha

2009-02-05 @ 20:56:52
URL: http://yohvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0