Sexparty och Vin diesel

En helg som har bestått av massor med spännande...
i fredags så åkte jag söder ut för att hänga med madde på sexparty...alltif kul att kolla in vad som finns!
De va faktiskt första gången jag va på något liknande...men som sagt, jag tyckte de va roligt, ett helt gäng med tjejer...i alla åldrar som drack vin och åt choklad snoppar! Roligt värre!


roliga saker till bra priser! gå in på hemsidan och kika! :D  http://www.lustjakt.se/

Senare på kvällen så blev det utgång...I KARLSKRONA!!! Första gången för mig och jag vet inte
 riktigt vad jag ska tycka! :S
jag tror att jag trivs bättre i kalmar, fast folket som jag va ute med va ju underbara! :D


några bilder från karlskrona...Jag,Madde och Ette...snygga som få!  ::D


Lördagen så sov jag mest,trött som ett as! men vi hann iaf med att kika på tildas hästar,kurre är en riktig skönhet!
och sen åt vi mat hos mamma Eva och Göran! mumsigt värre...Eva kan laga mat hon! och Inredning, alltid lika kul att gå hussyn där...hon har alltid nya projekt! :D

Sen på kvällen så bestämde jag och madde oss för att dra in till kalmar och glo på bio...lite ögongodis har ju aldrig suttit fel!


Naturligtvis så blev det Fast and Furious...mmm,ny favorit! LOV IT...
jag gillade verkligen filmen,dels för att jag gillar snabba bilar och för att jag är såld på Vin Diesel!


Mumma...vill att dessa herrar kommer på besök! :D

idag så har jag haft en slappar dag, och bara tagit det lugnt!
MrMange kom över på en kopp kaffe,lr snarare bjöd in sej själv på kaffe :D
Han drack sitt kaffe,lämnade hunden och drog på dejt!
Så kvällen har bestått av en lång promenad med bus...riktigt skönt att komma ut en stund!

Nu är de bara att vänta på att mange kommer tillbaks från kalmar och hämtar hunden!
och jag...jag ska fortsätta att slappa! :D

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: YaHiida

Så sjukt bra film. Kom nyss hem från att ha sett den iVäxjö

2009-04-05 @ 21:58:34
URL: http://yahiida.blogg.se/
Postat av: Linda

ja visst va den...underbar...bra handling,snygga bilar och grymma kroppar...kan man begära mer av en film!? :D

2009-04-05 @ 22:39:15
URL: http://yohvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0