PÅSK!!

nu va de massor med dagar sen jag uppdaterade...men de blir så ibland!

I helgen har min kära mor och min syster,och henne kompis varit här!
mamma har inte träffat Lucas på en evighet men de fösta han gör när han ser henne är att kasta sej om halsen på henne och skrika mormor! minnet funkar iaf som de ska :D

i lördags så va mamma och jag inne på Friskis och tränade en stund,sen tog vi en shopping runda på stan...emma och elli ville inte gå med oss gamlingar utan strosade helst själva!
Lucas blev bortskämd som vanligt...han fick ny jacka,en fleecetröja och t-shirts...och lite leksaker!
igår åkte dom hem igen,för att hinna landa hemma igen innan de är dax för en ny jobb vecka!
Men de är alltid mysigt när dom är nere,synd bara att de inte blir oftare,,,men förståligt med tanke på att de är 50mil mellan oss!
På kvällen så åkte jag och Lucas hem till Sara och Fredik för att busa med dom en liten stund! och fasen vilken fart de va på lilleman,Fredrik försökte fota honom med sin nya,dyra kamera men Lucas va lite för snabb! :D

Idag har vi bara haft en mys dag...Lucas vägrade ta av sej sin pyjamas...så fram tills klockan fyra på eftermiddagen gick han omkring i den...sen va vi tvungna att ta på oss kläder och gå ner till parkeringen! för idag har jag blivit av med pärlan...en kille som ville köpa golfen,och de e klart att han fick de...skönt att bli av med den :)

Sen va de dax för mat och Lucas favvo sysselsättning...BADA!!!!
Han skulle lätt kunna stanna i vattnet en hel dag om han bara fick! han har tagit en av sina lekbackar och ska bada i den!


Lilleman älskar bubblor...massor av bubblor! :D

nä,nu ska jag titta på Harry Potter!

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: Addi

fan va söt han är....

2009-04-14 @ 18:39:18
URL: http://wordsisjustwords.blogg.se/
Postat av: Linda

ja,han har sina stunder han me! :D

2009-04-14 @ 21:27:55
URL: http://yohvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0