Lugnet före stormen...

helt tyst och stilla hemma hos mej just nu...Lucas är tvärdäckad och troja ligger och sover på vardagsrumsgolvet...
till och med katten sover...men de lär väl inte vara så länge till direkt!

idag så vaknade Lucas straxt efter 5...om jag va trött?!?! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA,jag va helt jäkla död....men de va ju bara att gå upp och fixa lite att tugga på till lilleman så han kan sitta still en stund, och dra i knatte,fnatte och tjatte filmen som vi bara har sett massor med gånger nu....:S säger bara, UTROTA TECKNAT!!!!'

Sen åkte vi in till stan och skulle gå på familjegympan, han va jätte duktig!!
Jag tror aldrig jag har sett ungen vara så stilla i en hel timme...han rörde sej inte ur fläcken förens sista tio minutrarna...kors i taket,vi ska dit fler gånger...haha! nä,men de va lite läskigt första gången...lär ju släppa med tiden!

MrMange kom och dumpade Troja och tog en kopp kaffe...sen va han tvungen att dra vidare!

Nu vaknade Lucas...så nu är de bara att dra på alla kläder och ut i de fina vädret!


CIAO...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0