Lössen spelar mozart och loppan lever livet!

har haft en bra helg!! :D

vi börjar från början med denna historien...
I fredags så åkte jag upp till Norrköping och mötte upp sötis...riktigt mysigt att bo på hotell,äta ute,bada bastu...
skönt att bara mysa! Tack för att du kom på den idén,saknar dej massor och kändes skönt att ses en stund..även om de bara blev en kort stund denna gång!


Lördagen så stannade jag kvar i Norrköping...åkte hem till ett par vänner och tog en fika,väntade på att Jenny skulle sluta jobba!
Fick ett tips om en snabb väg hem till Martin och Jenny...en skogväg som skulle vara ca 1mil...och de skulle vara jätte lätt att hitta...jag började köra...allt stämde med den väg beskrivningen jag hade fått...så jag fortsatte att köra (kan ju tillägga att jag inte direkt känner mej hemma i skogarna utanför Finspång!) och köra och köra...Ringde Jenny men hon hade inte en aning om vart jag va, utan sa bara att jag skulle ringa när jag kom ut på en asfaltsväg...4mil senare kom jag äntligen ut från skogen! så jag kan inte påstå att jag tyckte att de va en genväg...haha!!
men jag kom fram iaf,tack och lov! jag hade mina stunder när jag trodde att jag skulle bli fast inne i skogen och behöva slå läger...campa med skogsmulle tills någon kom och räddade mej!

Väl hemma hos Jenny och Martin så fick jag en chans att pussa på Loke...min älskade Loke...fasen va jag saknar honom,han va mitt allt...hade lätt kunnat offra min högra hand för honom! men jag hde inte möjligheten att behålla honom
känns inte rätt att ha en hund när man jobbar 10timmar om dagen utan möjlighet att ha med sej hunden eller rasta den!


Men nu har han det jätte bra,bor långt ute i skogen där han kan springa lös...får massor med kärlek!

men de va lite jobbigt att träffa honom(första gången sen jag lämnade i väg honom) ,jag ville egentligen bara kidnappa honom och ta med honom hem igen! :)


Jag kom hem till rockneby igen på lördagskvällen...kände mej lite nere och ensam,efter helgen!
öppnade en flaska vin och åt lite chips...fick en snilleblixt!!
Bytte kläder och sprang ner till bussen,åkte in till stan och gick på krogen! spela roll om man går ut själv eller inte!
kalmar är inte stort...man känner typ hälften av alla som är ute iaf! :D
hade en riktigt trevlig kväll...och fick dessutom skjuts hem av en kompis! Tusen tack! :)


idag så har jag tillbringat min dag i soffan i liggandes läge, typ helt död...inte så bakis men trött som fasen,de enda problemet va att jag inte  kunde sova!
nu har jag faktiskt kommit igång igen,städat lite och ska snart åka in till stan...fixa mat och hämta min nattgäst! hehe...mysigt värre!


hade bra så hörs vi!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Nattgäst?

2009-04-19 @ 22:40:57
URL: http://worsisjustwords.blogg.se/
Postat av: Linda

japp, nattgäst...hehe!

2009-04-20 @ 07:30:45
URL: http://yohvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0