jobb och träning!

idag har jag jobbat...gick väl sådär,men känns ändå ok med tanke på att flera av mina möten blev inställda!
men man ska väl inte gnälla, bara jobba hårdare! :)

sen va jag inne i stan en sväng...lämnade in min telefon på lagning...IGEN...jag hämtade ut den i lördags men när jag skulle dra igång den så hade de blivit ett annat fel,den hittar inte någon teckning! hatar telefoner...dom vill inte som jag vill! men de känns ju lite udda att den blev mer trasig av att vara på lagning...hhmm :)

sen nu på kvällen så va jag o MrMange inne och tränade på gymmet...fan va tungt de va en stund,ruggigt dålig kondis man har...håller ju på att trilla av crosstraining maskinen efter 10minuter(e bara uppvärmning! )
men sen gick de rätt bra...men jag ska börja fokusera mer på mage,ben,rygg och rumpa...och bara köra lite på armar!
och sen försöka hinna gå på något gympa pass för att få allround träning! !
fast jag tycker fortfarande att de finns en träningsform som tränar alla muskler och som dessutom är den roligaste formen av träning! :D


nä,nu ska jag ta kväller men de blir fler raden en annan gång! :)

Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Haha, absolut. Italia är de stället som har godast glutenfria pizzor i Kalmar/Nybro/Borgholm området =P

2009-04-16 @ 22:49:16
URL: http://yahiida.blogg.se/
Postat av: henke du vet vem

ja vill ha dig

2009-04-18 @ 02:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0