jobb jobb och ännu mera jobb :D

japp...precis så har veckan sett ut...har varit i vimmerby och oskarshamn och jobbat...har gått både upp och ner!

jag har lidit av vårkänslor,allså glad som en lärka,för att i nästa stund bli totalt deppig...konstigt men så är de väl ibland!

men idag är en bra dag...de har gått bra att jobba och nu ser jag fram emot kvällen!

jag ska straxt åka till stumpan,och gå på sexparty(inte någon orgie utan titta på lite olika leksaker :) )
sen hoppas jag på att de blir utgång...i karlskrona! nytt ställe med nya människor...kan ibland känna att kalmar
blir tråkigt för att man känner mycke folk som är ute, dessutom brukar de vara rätt mycke samma :D

men nu ska jag bege mej, så jag skriver nog inte mer förens på söndag!
ha en toppen helg så hörs vi!!!!

So Long
PÖSS PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0