bläääää

idag e en dålig dag...
jag har varit och jobbat på förmiddagen men va tvungen att avbryta pga tandvärk...

lr tandvärk kanske e synd att säga,jag kan inte äta mat, men när jag inte tuggar eller det är tryck mot tanden så gör de inte ont,de gjorde de för ett tag sen(typ ett år sen)men den värken har gått över...antagligen för att hålen har blivit för stora och jag har vant mej vid värken!
jag har inte varit hos tandläkaren på typ 4år,och där i mellan har jag varit gravid(när man är gravid så tar tänderna riktigt mycke stryk pga att tandfloran ändras) så just nu känns de som att alla mina tänder håller på att trilla ut! :S

JAG HATAR TANDLÄKAREN!!

men men, de e bara att bita i de sura äpplet och ta sej dit! skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0