ännu en vecka har gått...

ja då va de fredag igen...GUTT!!!
Jag har precis kommit hem från stan efter att ha hämtat Lucas...så denna helgen kommer det att bli fullt ös medvetslös! :)
han har dock varit lite dålig och hemma från dagis...hoppas bara att han e pigg i morgon förmiddag för då ska vi in till Friskis på familjegympa!

Denna veckan har gått i rasande tempo...massor av jobb....långa dagar och jag har varit mer eller mindre död när jag har kommit hem! Jag har tränat två dagar...orkade inte i onsdags utan blev lite hårdare i torsdags istället...men nu känns det som att de börjar ge resultat iaf,kanske inte så jätte synligt ännu men jag känner mej piggare och de va ju meningen med de hela! :)

i morgon blir jag nog hundvakt,för MrMange ska supa till lite och kommer inte orka gå upp på söndag för att ta ut hunden...haha! men jag klagar inte...då får man ju en anledning att ta sej ut i de vackra vår vädret!

Nä nu orkar jag itne skriva mer...inte just nu iaf...dax att ta itu med tvätthögen,jag hatar att vika tvätt...:(

HÖRS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0