ännu en jobbar dag...

Har precis jobbat klart för dagen! har idag varit i växjö med min säljledare,inte någon toppen dag men de snurrade på och efter att dagen är slut så en man lagom mör i huvudet :S

igår va jag hundvakt igen...trojan boja bus va här över natten så MrMange kunde hålla på med lite fuffens!
de e skönt att ha en anledning att gå ut och röra på sej, annars är de lätt att man hamnar i soffan...och blir kvar där hela kvällen men med en hund måste man ju ut! och Troja behöver ut och leka av sej...just nu ser hon ut som en korv...lagom tjock hela hon...tror att de har med löpet att göra och att hon är ett matvark...så fort man vänder sej om så snor hon kattmaten! :)

i morse så blev de en tidig morgon...jag skulle vara i Växjö vid halv nio och möta upp Peder! men men sånt e livet ibland!
nu ska jag snart åka till friskis och träna lite,känns som att de skulle behövas...e stel i hela kroppen och behöver lite mer energi,så man e på topp i morgon igen...för då bär de av till Oskarshamn och Vimmerby!

får se om jag orkar skriva något mer ikväll efter träningen men annars skriver jag nog några rader i morgon igen!

hade gott så länge!
pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0